محتوای Canva برای همه چیز رتبه بندی می شود
انتشار: اردیبهشت 26، 1402
بروزرسانی: 25 آذر 1404

محتوای Canva برای همه چیز رتبه بندی می شود


مدتی است که می خواهم در مورد این موضوع بنویسم. Canva یک سایت DR 92 است که آن را بر روی محتوا crrrrrrrush می کند. یکی از بهترین هایی که دیدم این پست در مورد نگاه کردن به موفقیت آنها و تلاش برای جدا کردن آن، یادگیری از/تقلید کردن است.

مشترکین نظریه رتبه این پست را درست در صندوق ورودی خود دریافت کردند:

حالا شما هم می توانید. مشترک شوید و بازی سئوی خود را ارتقا دهید.

Canva\'s Content Game Is Killing It

زمانی که نام دامنه "forest green" در DropCatch منقضی می شد، به این موضوع برخورد کردم. (دسامبر گذشته به قیمت 3087 دلار فروخته شد - اگر از من بپرسید یک سرقت!)

در تحقیق در مورد دامنه و کلمه کلیدی، زمانی که در مورد خرید آن فکر می کردم، مجذوب نتایج شدم – به خصوص صفحه ای که از Canva دیدم:

67000 جستجو در ماه (البته بخش خوبی از آن ها برای باشگاه فوتبال است – اما هنوز!)، و Canva در رتبه اول قرار گرفت.

وقتی به خود صفحه رفتم عاشق شدم - صفحه ای بسیار مفید، با چیدمان مناسب، که هر موضوعی را که احتمالاً مرتبط بود پوشش می دهد. مطمئناً DR 92 دامنه ریشه ضرری ندارد، اما این صفحه به زیبایی انجام شده است.

بیشتر از آنی است که در یک دقیقه بتوان انجام داد.

من رنگ های دیگر را جستجو کردم ... سبز فوم دریایی. ارغوانی. زرد پاستلی.

هر صفحه در 3 صفحه برتر قرار می گیرد - عمدتاً در رتبه اول. ساختار URL ها به این صورت است:

www.canva.com/colors/color-meanings/[color-name]

بنابراین من نام رنگ را حذف کردم و آن URL را در Ahrefs انداختم تا ببینم چه شکلی است (همانطور که همه نسخه های رتبه بندی URL را نشان می دهد – با همه رنگ هایی که برای آنها رتبه بندی شده است).

یک میلیون ترافیک ارگانیک برای این… سیلو(؟)

حیرت آور. در اینجا نگاهی دقیق تر به آمار ترافیک داریم:

و برخی از کلمات کلیدی غول پیکر این صفحات برای آنها رتبه بندی می شوند:

پس بیایید آن را تجزیه کنیم…

چگونه محتوا ارائه شده است تا بسیار مفید باشد (برای انسان ها و الگوریتم های جستجو…)

ابتدا، بیایید به بخش قهرمان صفحه و آنچه در آن وجود دارد نگاه کنیم:

گوگل عاشق این چیزهاست.

در نوار کناری یک آرایه بسیار مفید از ترکیب رنگ ها وجود دارد:

اعداد "زمان سکونت" آنها را بالا بیاورید.

بخش بعدی سرشار از کلمات کلیدی معنایی مشابه است:

«بوته ها»، «درختان»، «طبیعت»، «محیط زیست»، «آبی و سبزها».

من گزارشی از Clearscope تهیه نکردم، اما شرط می بندم برخی از این کلمات روی آن باشد.

همچنین، مطمئناً "کد هگز" وجود دارد - این یک قطعه اطلاعات مفید برای جستجوگران "سبز جنگلی" است.

بعدی: پیوندهای داخلی FTW:

تطابق دقیق، بله، همیشه بهترین ایده نیست، اما در این مورد، بسیار مرتبط است و من استدلال می کنم: بسیار مفید است اگر رنگی که شما به دنبال آن بودید نیست.

این قسمت با محتوای بسیار فنی و غنی از داده به پایان می رسد:

این اطلاعات جدید یا اصلی نیست، اما لازم نیست در اینجا باشد. سبز جنگلی تغییر نمی کند، و این مقادیر رنگ نیز تغییر نمی کنند.

این یک مثال عالی از صفحه ای است که برای رتبه بندی نیازی به 3000 کلمه ندارد - 699 کلمه است. بدیهی است که این یک کلمه کلیدی به کلمه کلیدی است، اما اگر می خواهید از Canva در یک رنگ پیشی بگیرید (موفق باشید)، نوشتن یک صفحه طولانی تر در مورد رنگ احتمالاً کار زیادی برای شما نخواهد داشت.

وقتی صحبت از سئوی برنامه ریزی شده به میان می آید من یک احمق هستم…

اما این احتمالاً به صورت برنامه ریزی انجام می شود، درست است؟

این مزخرف من را مجذوب خود می کند، اما من آنقدر آشفته هستم که نمی توانم آن چیزها را برایم کار کنم. اگر بیشتر برنامه ای است، وای. چه برد بزرگی

صفحه /color-meanings/ به این صورت است (در زیر پوشه /colors قرار گرفته است):

عالی به نظر می رسد - ابزار بسیار بصری. می توانید با نگه داشتن ماوس روی آن و کلیک کردن روی رنگ های مختلف، پیمایش و پیمایش کنید.

در اینجا صفحه "معانی رنگ" در زیر پوشه /colors زندگی می کند:

موارد شگفت انگیزی در زیر صفحات دیگر رتبه بندی می شوند (مانند رتبه بندی شماره 1 برای "چرخه رنگ") - فقط ارتباط موضوعی کاملاً غالب برای هر رنگی است که محتوای عالی شگفت انگیزی برای ابزار پولی آنها است.

در آینده کارهای دیگری را که Canva انجام می دهد کشف خواهم کرد که واقعاً من را تحت تأثیر قرار داد، اما فکر کردم نگاه کردن به محتوای رنگی برتر آنها و نحوه چیدمان آن نقطه شروع خوبی است.

من نمی خواهم این خبرنامه را خیلی طولانی اجرا کنم، اما سایت دیگری که این نوع کارها را به طرز شگفت انگیزی انجام می دهد Grammarly است.

در اینجا یک طعم وجود دارد:

"خاکستری یا خاکستری" طبق Ahrefs حدود 66000 جستجو در ماه دریافت می کند (ترکیب های دیگر این عبارت واقعاً به مجموع آن می افزایند) و کاملاً چیزی است که احتمالاً در مقطعی از زندگی خود در گوگل جستجو کرده اید.

فردی که به دنبال پاسخ این سوال است، 100٪ کسی است که به راحتی می تواند ارزش ثبت نام در Grammarly را ببیند، بنابراین این یک قطعه عالی برای آنها است.

و اگرچه طول آن تقریباً دو برابر صفحات رنگی Canva است، صفحه "خاکستری یا خاکستری" کمتر از 1200 کلمه است - محتوای بسیار مستقیم، بسیار دقیق.

شاید در آینده یک جمع بندی از سایت هایی با این نوع محتوا انجام دهم. این یک مثال عالی از این است که نوشتن محتوای مفید و ساده چگونه می تواند باشد.

پس چه چیزی از همه اینها برداشت می شود؟

برای جمع بندی، می گویم:

  • نقشه موضوعی را به طور کامل پوشش دهد
  • مطالب مفید و ساده بنویسید
  • بدیهی است که برای تبدیل شدن به یک مرجع قابل اعتماد، پیوندهایی دریافت کنید
  • لزوماً نیازی نیست که با تحقیق دقیق کلمه کلیدی هدایت شوید – محتوایی را بنویسید که کاربران محصول/مشتری ایده آل شما به دنبال آن هستند.

نه خب، درسته؟

اما دیدن اینکه یک سایت بسیار موفق دیگر چگونه کارها را انجام می دهد می تواند مفید باشد و این همان کاری است که من سعی کردم در اینجا انجام دهم.

در مورد من، برنامه من این است که تلاش هایم را برای پوشش نقشه موضوعی مضاعف کنم، مانند چند پایتون برمه ای که Everglades را پوشش دادند.

همچنین خروجی نویسنده و هوش مصنوعی را تغییر می دهم تا بر مقالات کوتاه تر و مستقیم تر تمرکز کنم. جایی که آن را فرا می خواند.

آدم از کجا می داند؟

گوگل این مزخرف است – آیا صفحات رتبه بندی 5000 کلمه هیولا هستند؟ اگر نه، احتمالاً مشکلی نیست. در این مرحله، به نفع تلاش برای تولید کلمات کلیدی جدید SEO غیر همگنس محتوا (به معنای محتوایی که با همه محتوای دیگر در SERP ها یکسان نیست، ممکن است برخی از قطعات را آزمایش کنم و ببینم که آیا می توانم از برخی از نتایج کلمه تر با محتوای متمرکز واقعی بالاتر باشم.

آیا نمونه های مورد علاقه سایت هایی دارید که آن را بر روی محتوای خود خرد می کنند؟ آنها را با من به اشتراک بگذارید، من آنها را جمع آوری می کنم و در کمد خود نگه می دارم.

این پست را دوست دارید؟ سپس خبرنامه سئوی من را دوست خواهید داشت:


منبع: https://www.ranktheory.com/canvas-content-ranks-for-everything/